Friday, August 29, 2008

Angajez tanar cu experienta


Cam asa suna toate anunturile pentru locuri de munca. Am trait si eu o experienta asemanatoare acum cateva saptamani. Cum sunt studenta as cauta un loc de munca cu un program cat de cat flexibil tocmai pentru a-mi face aceea experienta pe care o cere toata lumea.
Eram eu in oras cand vad in vitrina unui magazin "Angajez contabila cu atestat pentru contabilitate primara, maxim 35 de ani." Cum indeplineam toate conditiile am zis sa intru si sa vad cum stau lucrurile. Intru si dau peste o doamna care cica era sotia managerului. Cand intreb daca mai e valabil anuntul imi raspunde foarte amabil ca da. Apoi o intreb unde se pot depune CV-urile cand ma lovesc de o privire foarte sceptica "dar pe tine te intereseaza?". Ii raspund ca da. Imi spune sa ii dau un numar de tel si in caz ca e de acord sotul ma contacteaza sa vin la interviu. Ii dictez eu numarul cand ridica dintr-o data privirea si ma intreaba: "Dar nu te supara cati ani ai?", ii raspund ca 20. Apoi: "Dar tu ai 20 de ani?". Deja nu stiam daca sa ies afara sau sa ma bufneasca rasul. Ii raspund ca da, am 20 de ani, am terminat liceul economic, am atestat de contabilitate primara si sunt studenta in anul 2 la stiinte economice. Ii spun sincer ca nu am experienta si imi raspunde ca nu ar fi un inconvenient. Noteaza mai departe numarul de telefon pe o fituica si o baga in buzunar. Din acel moment am stiut ca nu ma va suna in veci.
Cautati voi, dragi patroni, tineri cu experienta sa vedeti daca gasiti. Experienta se dobandeste muncind, avand sansa unde sa ti-o faci, nu pe bancile scolii.
PS: Poza nu are legatura postul, dar am gasit-o amuzanta :))

2 comments:

Anonymous said...

Da...intr-adevar vechea poveste. Sincer nu prea inteleg anunturile cu angajez TANAR cu experienta, pt ca e logic ca daca esti tanar nu ai experienta intr-un domeniu. Mai ne ramane speranta ca odata ne va angaja cineva si pe noi..:))

Pau Pau said...

Hai ca nu e chiar asa de rau, doar suntem fete destepte si frumoase, dar mai ales modeste. :))