Tuesday, August 5, 2008

Pitici


Fiecare om are piticii lui pe creier sau pasarele cum se mai numesc. Eu recunosc ca am un stol intreg. Si nu ma refer la lucrurile pe care le uram cu totii gen ipocrizie, minciuna etc. Piticii sunt fixurile pe care le avem. O sa enumar numai cativa ca sa nu va speriati. :))
* nu imi place sa spal vase.  De fapt urasc sa spal vasele, dar de voie de nevoie trebuie sa fac si asta.
* urasc sa am unghiile scurte (ca si acum). Nu pot sa tastez bine, iar cand ma uit la mana mea ma apuca groaza.
* nu imi plac florile artificiale. Mai mult imi plac alea uscate decat cele din plastic.
* cand stau pe scaun am obiceiul sa dau dintr-un picior. E mai mult un tic, dar deja devine enervant, mai ales pentru cei din jur care au impresia ca sunt mereu agitata.
* pitic de la mare: nu mananc hamsii. Adica nu le mananc capul pentru ca se uita la mine. :))
* nu mananc carne de miel. Si nu din cauza ca nu e buna, nici nu cred ca am gustat, dar cand eram mica avea bunicul un miel pe care l-a taiat.
* imi sare tandara relativ repede, dar imi si trece la fel. Desi am observat ca depinde de persoana. Cu unii am o rabdare infinita, altii orice ar face ca e bine, ca e rau ma enerveaza.

Si sunt convinsa ca am mai multi, pe care i-am uitat acum. Poate stiti voi vreun pitic de-al meu pe care l-am omis. Sunteti liberi sa comentati. Sau povestiti-mi despre piticii vostri. Sunt sigura ca aveti.

3 comments:

Anonymous said...

cu piticii tai stai destul de bine.sa nu uitam ca sunt alte persoane care au mai multi pitici si mai mari,"pitici mari".suna aiurea,nu?:))stai calma si ai grija de piticii astia:P. te pupicesc

Pau Pau said...

Am grija de ei sa nu se imulteasca. :)) Pot spune ca sunt Alba ca Zapada, am 7 pitici.

Anonymous said...

Super tare ideea cu piticii astia. De acum o sa fiu mai atenta poate iti mai descopar cativa *evil grin*. La cati mai putini pitici, alba-ca-zapada mica ce esti!!!