Monday, August 11, 2008

Pauza de publicitate


De obicei nu ma uit la reclame, dar atunci cand e ceva interesant nu schimb canalul nici pe timpul pauzei de frica sa nu ma iau cu altceva si sa uit sa mut inapoi. Ceva de genu am patit si ieri seara. Ma uitam eu la o emisiune faina si ca de obicei cand e mai interesant baga publicitate. Nimic nou pana aici. Dar ce reclama am vazut m-a socat.
In prima faza erau niste tipe frumoase, sumar imbracate intinse lasciv peste niste masini de lux. O reclama tipica la masini m-am gandit eu, dar NU. La o privire mai atenta erau niste fete schilotite, una fara mana, alta fara un picior, alta intorcandu-se cu fata la camera avea obrazul ars si cicatrizat. Groaznic. La sfarsit zicea ca e o campanie impotriva vitezei excesive.
Adica noi (a se citi CNA) cenzuram pe unu care fumeaza, dar lasa asemenea reclame sa ruleze pe post fara nici o problema. Nu sunt impotriva campaniilor, dar facute intr-un mod in care sa nu deranjeze retina celorlalti. Acum nu se mai ingrijoreaza ca poate se uita copiii la tv? Parca mai era o reclama de genu cu o fetita care zboara prin parbriz din cauza ca nu purta centura de siguranta.
Eu inteleg ca fix acesta este scopul reclamelor de genul acesta, sa socheze, dar oare nu se poate face educatie numai cu parul?
Nu e vina mea, simplu pieton, ca exista retardati care conduc aiurea si omoara sau nenorocesc alte persoane. Iar pe asa oameni cretini nu ii schimbi cu o reclama prost facuta. Iar eu daca vreau sa ma informez despre consecintele vitezei excesive ma uit la stirile de la ora 5.



2 comments:

Anonymous said...

Ultima propozitie e chiar un bun exemplu pt informatii de genu.:)) Sunt multe reclame prost gandite care nu ar trebui difuzate, dar astia suntem noi, nu stim sa facem un lucru de calitate si din pacate la multi telespectatori le place tot ce socheaza, orice barfa sau emisiuni de prost gust.

Carmy said...

11 august ...data memorabila :)

vad ca te-ai apucat serios de scris pe blog.bravo.:P