Tuesday, August 12, 2008

Discriminare

Am fost azi la medic pentru a-mi face analizele alea obligatorii. Stiu, sunt o intarziata, dar mai bine mai tarziu decat deloc. Ajunsa acolo m-a cantarit, m-a masurat bineinteles cu o graba specific romaneasca. Nici in cele mai frumoase vise nu am avut eu 1,70 m si nici in cele mai urate cosmaruri nu am avut 54,7 kg, eu avand 1,67 m respectiv 51 kg.
Apoi mi-a dat sa completez un formular cu date personale si cu istoria bolilor pe care le-am avut sau le-au avut rudele de gradul I si II. Ca noroc ca nu am avut prea mult ce sa completez, eu fiind destul de sanatoasa, cand vad unele rubrici DOAR pentru fete. Si ce trebuia sa scrii in rubricile alea? Daca ti-ai inceput viata sexuala, daca ai avut mai mult de 6 parteneri :-O. Adica de ce doar la fete ne intereseaza? Barbatii nu sunt purtatori de boli si ei nu prezinta un factor de risc daca au schimbat partenerele ca pe sosete?  Daca tot nu ne e rusine, si e si normal sa fie asa la o consultatie medicala, pentru ca e sanatatea ta in joc, de ce numai femeile sunt intrebate? Dilema, dilema, dilema...
Si poate va mai intrebati de ce traim noi femeile mai mult. Pentru ca pana si statul e mai interesat de sanatatea femeilor decat de cea a barbatilor. :))

PS: Azi plec la Oradea \:D/. Ade ai facut curat, Alex am ce sa mananc pe acolo? :))

3 comments:

Alex said...

ai da ce sa mananci... uitate numa la ultimul post! :P

cat despre interogatoriu... aaa... poate era doar curiso medicul :))

Pau Pau said...

Era un formulat tipizat, numai la prostii te gandesti Alex. In plus am medic de sex feminin, nu cred ca e curioasa ea de mine. :))

Anonymous said...

Sa stii ca e discriminare in ultimul hal. Pe mine nu m-a pus nimeni sa completez ceva. Hmmm am scapat de interogatoriu, sau poate doctorita mea nu e curioasa :P