Monday, September 1, 2008

Zodiac


Eu de obicei nu cred in zodii sau zodiac, desi multe caracteristici ale racului le regasesc si in personalitatea mea. Ceea ce scrie alaturi este cat de cat adevarat, sunt impulsiva, nu iert usor si mai ales nu uit. Cateodata pot fii a naibii de convingatoare sau pot face omul sa actioneze cum vreau eu numai ca sa scape de gura mea. :">
Nu cred in compatibilitati si alte minuni, desi am observat ca ma inteleg mai bine cu unele zodii mai ales alea cu coarne; berbec si taur, dar si cu leii, am multi prieteni lei. Oricum depinde de persoana, nu de zodie.
Voi ce credeti? Va regasiti in trasaturile zodiei voastre?

3 comments:

Alex said...

Dar cu mine nu te intelegi si eu sunt Leo, cum se face? :)

Pau Pau said...

Tu esti exceptia care intareste regula, esti unic. :))

Anonymous said...

As spune ca unele trasaturi ale zodiei mele mi se potrivesc, se spune ca taurii sunt foarte incapatanati...aici problema e ca intotdeauna fac doar cum vreau eu chiar daca stiu ca nu e bine, desi stiu ca uneori nu mi-ar strica sa ascult si de altii...:|