Sunday, August 3, 2008

Adunate de la mare

Am venit de cateva zile de la mare si deja mi-e dor de ea. A trecut prea repede timpul acolo. Dupa cateva peripetii legate de cazare am stat intr-un apartament frumos la 5 min de Satul de Vacanta din Mamaia.
Statiunea a fost cam dezamagitoare, cam plina de manele si alge. Dar dupa ce ne-am acomodat am gasit cateva localuri unde sa mancam bine si fara sa sara mancarea din farfurie de la manele. M-am bucurat sa vad ca mai exista oameni care te servesc cu zambetul pe buze desi poate sunt obositi. Cand vine vorba de mancare la mare si cantitatea a fost mare. Am mancat cea mai buna si mare clatita din viata mea, pizza din care s-au saturat trei persoane, un platou haiducesc alcatuit din 2,5 kg de carne (gratare pui/porc, frigarui, ceva carnaciori foarte buni, mici), cartofi prajiti si muraturi din care au mancat CINCI persoane!!!
Am vazut rasaritul dupa doua incercari esuate si bineinteles ca nestiind la ce ora rasare soarele exact si disperati sa nu iasa din mare iar noi sa il ratam ne-am postat pe plaja de la ora 4 si am asteptat cam pana la 5:30 dar a meritat fiecare minut. :))

Vremea a fost asa si asa, indeajuns de buna sa nu ne prajim, dar lacoma de mine vroia tot soarele sa pot sa stau la plaja toata ziua si sa ma fac neagra neagra. A fost mai bine ca au mai fost si nori si scurte ploi ca poate ma intorceam cu vreo insolatie sau arsura.
Mi-a parut rau ca nu am gasit o discoteca faina si fara manele sau nu am stiut noi unde sa cautam.
A fost foarte frumos si foarte scurt, mi s-a confirmat inca o data ca nu conteaza atat de mult locul in care te afli atata timp cat ai persoanele potrivite alaturi, desi nu pot sa neg ca si marea a avut o contributie enorma. Dar fiind alaturi de persoanele dragi chiar si lucrurile mai putin placute (alge, mizerie, manele) nu mai conteaza si maine m-as intoarce inapoi, in acelasi loc, cu aceleasi persoane desi drumul de aproape 20 de ore e criminal la propriu


5 comments:

Anonymous said...

Intr-adevar au fost cele mai frumoase zile din ultimul an pentru mine si sunt foarte incantata ca am cunoscut persoane cu care te poti simti foarte bine indiferent de circumstante. Cum ai spus si tu...nu conteaza atat de mult unde esti, ci cu cine esti :D Cred ca toti am fi in stare sa ne facem din nou bagajul, sa suportam trenul inca 20 de ore doar sa fim din nou la mare, sa savuram o mancare buna la Avanti si sa ne bucuram de soare...

Alex said...

eu nu >:)
zero zero, fati si tu blog nu mai umple listele de comenturi la saracii oameni.
zero noua, pe loc repaos. mai stai si acasa. azi maine te vad la oradea. liber!

Anonymous said...

Zero sapte, nu stii tu ca la calator ii sta bine cu drumul? sa nu iti fie dor de mine ca imediat vin la oradea.
La iarna unde o sa mergem? :D

Anonymous said...

ati avut intr-adevar o vacanta super.nu puteti spune ca nu v-ati distrat si ca nu v-ati umblat:).sa speram ca vor urma tot distractii din astea sau,de ce nu,mai bune,nu?oricum cu voi distractia este garantata;)

Anonymous said...

Super vacanta la mare intradevar, si cum ai zis si tu compania face tot. Las' ca se va repeta experienta si la anu. All inclusive here we come!!!