Sunday, September 14, 2008

Prima zi de scoala


V-am spus eu intr-un post anterior ca am o prietena buna care e invatatoare. Ei bine, maine dimineata ma voi trezi ca orice elev obisnuit la ora 7 si ma voi indrepta spre scoala unde voi participa la festivitatea de deschidere a anului a clasei a II-a. Sincer de abia astept sa ii vad pe pitici care sunt absolut adorabili.
Voi ati observat ca de cele mai multe ori atunci cand incepe scoala incep si ploile indiferent ca era 1 septembrie sau 15? Eu asa tin minte ca tot timpul era noros sau ploua. Cand eram eleva spuneam ca si cerul plange pentru ca s-a sfarsit vacanta. =))

3 comments:

Anonymous said...

Interesanta ultima propozitie :)) Din pacate si eu ma voi trezi maine la ora 7 chiar daca nu voi merge tocmai la scoala, dar sper ca prima zi de lucru sa fie la fel de palpitanta ca prima zi de scoala :D

Pau Pau said...

Sper sa iti mearga bine in prima zi si sa ii dai gata pe sefi. Si ca o sugestie: fa-ti si tu un blog despre cum poti sa ajungi o secretara perfecta.=)) Ce zici? ;;)

Anonymous said...

nu vreau eu sa ajung secretara perfecta...ci sefa perfecta :))))