Sunday, September 28, 2008

Locuri de vizitat intr-o viata

Unii doresc sa viziteze cine stie ce tari exotice, eu vreau sa colind tara mea in lung si-n lat. Si nu, nu e vorba de patriotism, ci pur si simplu cred ca avem o tara frumoasa cu multe locuri interesante si demne de vizitat.  Am spus in postul anterior ca voi vorbi mai mult despre locurile pe care as vrea sa le vizitez. Fiecare are un farmec aparte si sper ca data viitoare cand voi povesti despre ele sa va arat poze facute de mine, nu luate de pe google.
Incep cu Manastirea Curtea de Arges si Barajul Vidraru pe care de multa vreme imi doresc sa il vad.
 
Manastirile din Moldova sunt un alt punct de pe lista mea de calatorii. Am fost o singura data in Moldova, in Suceava, am rude undeva intr-un varf de munte. Nu a fost o experienta de care imi aduc aminte cu placere, dar un lucru pot sa va zic: PEISAJE SUPERBE. Neaparat trebuie sa repet experienta, de data asta intr-o companie placuta si cu rezerve de apa, nu de alta dar am facut niste alergii acolo de zile mari. Plus trebuie sa fie in afara postului, pe unde am fost am mancat numai mancare de post, dar am vazut cum se incondeiaza ouale, deci intr-un fel nu-mi pare rau.

Delta Dunarii o alta minune pe care as vizita-o de dragul peisajelor. As pescui si as manca peste, bineinteles ca nu pestii pe care ii prind eu, aceia se intorc inapoi in apa. :))

Valea Prahovei, Poiana Brasov alte obiective pe care le-as vizita, unul pe timp de iarna, altul vara. Ador muntele la fel cum ador marea.

Si fiindca vorbeam de mare, nu puteam sa o uit desi am vizitat-o de mai multe ori, dar de fiecare data e altfel, niciodata valurile nu suna la fel si sunt convinsa ca nici un rasarit nu e monoton.

As mai merge si in capitala, desi ca si obiectiv turistic nu mi se pare cine stie ce. Mi-ar placea sa vad Bucurestiul noaptea, mai precis centrul Bucurestiului. Multe lumini si cladiri impunatoare, fara prea multe gropi si mizeriile despre care se tot vorbeste la tv.

Si ar mai fi Cimitirul Vesel de la Sapanta, Castelul Bran, Peles, as mai trece inca o data Transfagarasanul, Valea Oltului plus multe altele care nu imi vin in minte acum.

2 comments:

Anonymous said...

interesant...promite-mi ca ma iei cu tine cand vrei sa mergi in astfel de locuri :))

Pau Pau said...

Te iau, dar vezi ca nu e all inclusive :))