Tuesday, September 9, 2008

Principii

Nu sunt o persoana cu idei putine si fixe, dar am anumite principii de la care nu ma abat si de la care tind sa cred ca nu ma voi abate. Oricum niciodata sa nu spun niciodata pentru ca nu stiu in ce situatii voi fi pusa.
Multi spun ca sunt teribil de incapatanata si ca ce mi-am pus in cap nu imi mai scoate nimeni. Uneori am castigat, alteori am pierdut, dar de cele mai multe ori am facut ce am vrut EU. Nu sunt in stare sa fac compromisuri, nu am fost in situatii in care sa fiu constransa sa le fac. Oricum in incapatanarea mea nu cred ca le-as face. De multe ori prefer sa dau cu capul mai tare, dar sa fiu convinsa ca oricat de mult ar durea o fac ca pe viitor sa imi fie bine.
Sunt orgolioasa, dar recunosc cand gresesc, invat din greseli si incerc sa nu le repet, dar nu stau sa ma plang prea mult. Uneori privesc prea in fata, iar cand ma uit inapoi nu imi vine sa cred cat timp a trecut.
Toate acestea ar putea fi privite ca si defecte, dar adesea s-au dovedit a fi niste calitati/arme/scuturi al naibii de bune.

No comments: