Wednesday, September 3, 2008

When I grow up


Cand eram mica daca ma intreba cineva ce vroiam sa ma fac cand o sa fiu mare raspundeam "printesa". Degeaba mi se explica ca "printesa" nu e meserie, nu, nu si nu, eu o sa fiu printesa. Apoi, dupa ce am mai crescut stiam clar ... eu o sa fiu invatatoare sau educatoare. Clasele I-VIII le-am urmat la un liceu pedagogic, iar la sfarsitul clasei a VIII a cand trebuia sa ma inscriu la liceu nu era nicio indoiala, voi ramane in cadrul aceluiasi liceu. A fost nevoie de un mic hop si de o dezamagire pentru a-mi schimba hotararea la 180 de grade. M-am inscris la un liceu cu profil economic, in prima saptamana in clasa a IX a plangeam ca nu imi place, apoi treptat m-am obisnuit. A inceput sa-mi placa, din ce in ce mai mult, sa descoper un colectiv frumos si cativa profesori adevarati.
Acum cateva zile a fost intrebata daca nu imi pare rau ca nu am ramas la liceul pedagogic. Am raspus ca nu stiu. Si chiar nu stiu. A fost visul meu de aproape de cand ma stiu, am prietena foarte apropiata care e invatatoare si stiu cata satisfactie are, dar de asemenea stiu cata munca e si cat de aiurea e sistemul de invatamant la noi.
In momentul de fata urmez facultatea de stiinte economice si sincera sa fiu nu imi displace, dar nu imi creaza acel zambet pe fata si nici inima nu imi tresare la fel ca si cand aud cuvintele "educatoare/invatatoare".
Tu ce ai vrut sa te faci cand ai fost mic? Oare visele copilariei se sting cand se lovesc de realitate?

... si totusi am fost printesa. Printesa bunicilor. :D

1 comment:

Anonymous said...

Cand eram mica vroiam sa devin ori doctorita ori invatatoare :)) Acum nu stiu...sa vad ce sanse imi ofera viata si ce oportunitati voi avea pe viitor :D