Sunday, December 14, 2008

Iubesc...


... culoarea verde, natura, muntele si marea, primavara pentru ghiocei si copacii infloriti,  vara pentu soare si balaceala, toamna pentru culoare si iarna pentru zapada si sarbatori.
... sa imi beau cafeluta cu lapte sau laptele cu un strop de cafea cum ar spune altii, linistita cu prietenele mele sau singura ascultand muzica.
... unghiile lungi si ingrijite, manichiura frantuzeasca, pielea fina, baile lungi cu sau fara spuma, lotiunile de corp, bronzul natural, parul cret, sapunul de santal
... copiii, nasucul, manutele si ganguritul  bebelusilor
... cartofii prajiti, pizza, lactatele, ciocolata cu lapte si ciocolata amaruie, mandarinele, prajitura cu visine, salata de varza, placinta cu varza, ciorba de burta
... sa ma plimb, sa fac cumparaturi, ciorapii pufosi, 
... pozele , albumele foto vechi, argintul, lumanarile parfumate sau colorate
... animalele, in special cateii, bobocii de rata
... calele, lalelele, ursuletii de plus, Winnie the Pooh, animatiile 
... persoanele cu simtul umorului si care nu se supara usor, oamenii sinceri
... noptile linistite de la munte si rasaritul de la mare, povestile care se lungesc pana dupa miezul noptii cu persoanele dragi
... apa, sa inot
... Craciunul si atmosfera din pragul sarbatorilor, beculetele si ornamentele din oras, bradul impodobit, cadourile
... familia, prietenii, camera mea
 

2 comments:

Anonymous said...

Sincer...si eu IUBESC cam tot ce iubesti si tu... in afara de: as face invers la cafea --> cafea cu putin lapte :)) , ciorba de burta, animatiile (intr-o anumita masura), iar daca as sti sa inot cred ca mi-ar place si mie :)). In rest cred ca ne potrivim la gusturi :D

P.S. Mai iubesc, in schimb, o persoana pe care tu nu cred ca o iubesti ca mine ... :))

Pau Pau said...

Daca as iubi-o asa cum o iubesti tu nu am mai fi prietene =))