Thursday, October 9, 2008

Muzica romaneasca veche

Si cand zic veche, nu ma refer la Andre sau 3SE, ci la muzica usoara romaneasca veche, anii '60,'70,'80. Ok, cred ca deja v-am ingrozit. Multe dintre cunostintele mele ma considera cam ciudata pentru ca imi place genul asta de muzica, dar asta e, fiecare cu "pasaricile" lui. Mie mi se trage din copilarie, la mine in casa se asculta multa muzica si se canta mult. Am crescut cu Madalina Manole, am fost la un concert de-al ei, i-am dat flori, m-a pupat, mi-a ramas ruj pe obraji si nu m-am mai spalat pe fata 3 zile apoi. Aveam vreo 5 ani. Acum e demodat sa duci flori artistului preferat, e de mare jena sa stai jos intr-o sala la concert fara sa nu te zbengui, sa dai din maini si picioare, iar faptul ca mi-a ramas urme de ruj pe obraz e rusine, nu a folosit un ruj de calitate.
Constat ca sunt cam singura din cercul de cunostinte care a auzit de "Hai vino iar in gara noastra mica" sau "Daca pleci", iar acum aprox. o saptamana am redescoperit o melodie de la care nu-i mai stiam decat un vers: "Cele mai frumoase flori nu's panselutele nici trandafirii" si am inceput sa caut mai multe melodii care au fost mai mult decat hituri atunci cand eu nu eram nici in faza de proiect.
A nu se intelege ca nu imi place muzica din zilele noastre, ca nu imi place o noapte de zbenguiala in nush ce club, dar pentru o zi de toamna cu putin soare nu mi se pare nimic mai potrivit decat o selectie de melodii vechi romanesti. Pur si simplu imi ajung la suflet. ;)

8 comments:

Anonymous said...

eu am auzit de "Daca pleci"...deci te rog frumos sa ma excluzi din lista celor care nu cunosc :)) :P

Pau Pau said...

Numai tu stii de cate melodii vechi ai auzit din cauza mea. Asa ca poti sa imi multumesti ca ma ocup de cultura ta muzicala ;;) =))

Anonymous said...

multumesc, multumesc :D am auzit de la tine de ele, dar pe cele mai importante le stiam si eu :P

Alex said...

si pe mine sa ma scoti din grupul ala :). dar de ada milea ai auzit? >:)

Pau Pau said...

da am auzit, dar are unele melodii cam morbide pt gusturile mele :))

CaTaD said...

sal, comentul asta nu tine de articol:p, nu stiam cum sa te contactez, vroiam sa iti zic k abia acum tiam vazut comentul :D la articolu meu "ganduri" si k tiam dat un raspuns la el si vroiam sa iti propun sa ne punem reciproc la blogroll :D

Cismas said...

Super tema;) intra si tu pe blogul meu ms ca ai citit acest comment http://cismas-eduard.blogspot.com/

chris72ro said...

foarte bine daca-ti place muzica usoara romaneasca veche!
valoarea nu are varsta, dupa cum poate ai observat!
te invit sa asculti melodii romanesti vechi, frumoase si rare,care mi-au placut la adresa http://www.trilulilu.ro/chris72ro